Medi Sydney
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Design: | Tsuneishi Kamsarmax BC-II |
Builder: | Tsuneishi Shipbuilding - Numakuma/Fukuyama Factory Fukuyama |
Yard number: | 1546 |
Keel laid: | 22.04.2015 |
Launched: | 01.07.2015 |
Built: | 14.09.2015 |
Home Port: | Panama |
IMO: | 9755816 |
Registry: | NKK |
Registry number: | 154415 |
Registry class: | NS*(CSR, BC-A, BC-XII, GRAB 20, PSPC-WBT)(ESP)(IWS)(BWTS) MNS*(M0) |
Call sign: | H3HJ |
MMSI: | 374748000 |
Current state: | Operating |
Gross Tonnage: 43,028 т
Net Tonnage: 27,490 т
Deadweight: 81,788 т
Длина (Loa): 228,99 м
Длина (Lbp): 225,1 м
Ширина: 32,26 м
Осадка: 14,43 м
Высота борта: 20 м
Макс.скорость: 16,4 уз
Грузовместимость: 97,246 м³
Производитель ГД: Mitsui
Мощность (кВт/л.с.): 9,660/13,130
Об./мин.: 89 rpm |
|
Secondary photos: hide / show |
|
Средиземное море, Гибралтарский пролив
July 25, 2021 Author: Евгений 10
|
2021
2017
|
Река Тахо Португалия, Лиссабон Грузовой терминал Trafaria
May 26, 2017 Author: Анатолий К.
|
|
Река Тахо Португалия, Лиссабон Грузовой терминал Trafaria
May 26, 2017 Author: Анатолий К.
|
|
Река Тахо Португалия, Лиссабон Грузовой терминал Trafaria
May 26, 2017 Author: Анатолий К.
|
Pictures displayed: 4 from 4
Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.
|