FleetPhoto

НБ-16

Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
NameDesignYard NrSec.yard NrRegistryPort
НБ-16
????
Non-propelled tanker barges8801РКО (РРР до 2022)  Khanty-Mansiysk
МП-3391 Р-56   Omsk

Class:Non-propelled tanker barges
Builder:Тюменский судостроительный завод им. 60-летия СССР   Тюмень
Yard number:880
Second yard number:1
Built:1988
Home Port:Khanty-Mansiysk  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Registry number:223729
Registry class:Р1,2
Current state: Operating 
Проект: Р-56/352.308. Н/с нефтеналивное судно, перевозка нефтепродуктов с температурой вспышки паров ниже 60C



Years:  2011 · 2016 · 2021

Secondary photos (1): hide / show
573 KB
266

ББ-9  ·  Bilge cleaning stations, Bunkering vessels, Omsk

Река Иртыш, протока Самаровская
Ханты-Мансийский автономный округ — Югра, Ханты-Мансийск

August 12, 2021
Author: IAGSoft

516 KB
243

ББ-9  ·  Bilge cleaning stations, Bunkering vessels, Omsk

Река Иртыш, протока Самаровская
Ханты-Мансийский автономный округ — Югра, Ханты-Мансийск

August 12, 2021
Author: IAGSoft

2021
2016
235 KB
1
815

Река Иртыш
Ханты-Мансийский автономный округ — Югра, Ханты-Мансийск
Ковш Северречфлота

March 30, 2016
Author: genris

222 KB
853

Река Иртыш
Ханты-Мансийский автономный округ — Югра, Ханты-Мансийск
Ковш Северречфлота

March 30, 2016
Author: genris

2016
2011
385 KB
2077

 РТ-655   ·  РТ-600 type, 1741А design, Khanty-Mansiysk

Река Обь
Ханты-Мансийский автономный округ — Югра, Сургут
Речной вокзал

July 25, 2011
Author: E69


Name:НБ-16
Class:Non-propelled tanker barges
Second yard number:1
Home Port:Khanty-Mansiysk  
Rebuilt/Modernized — design changed
????
Name:МП-3391
Design:Р-56
Home Port:Omsk  
Show full data

Pictures displayed: 5 from 5


Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.