Registry data changedPlace and current state are unknown
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Camera Settings
Make/Manufacturer:
Film Scanne
Model:
Film Scanne
Software or Firmware:
V
Exposure Time:
1/30 sec
Aperture Value:
2.8
ISO Speed:
100
Exposure Bias:
–0.33 EV
Equivalent Focal Length:
1 mm
Flash:
Flash did not fire, compulsory flash suppression mode
Цитата (Владимир Малков, 19.01.2019): > движение по этой протоке полноценное сквозное было
По Киструсской старице сквозного судового хода не было ни в 1956 г. - http://fleetphoto.ru/photo/234001/?gid=1434 , ни в 1976 г. - http://fleetphoto.ru/photo/230762/?gid=1432 . Суда шли по основному руслу Оки. Дебаркадер пристани Киструсс стоял у правого берега на 594,2 км. Данные из лоций 1956 и 1976 гг. Но судя каким бортом стоит пароход - местонахождение причала у села Новый Киструс.
Цитата (Владимир Малков, 19.01.2019): > Интересно, движение по этой протоке полноценное сквозное было, или до этой пристани, только?.
Киструсская старица сейчас проходима насквозь. Я участвовал в экспериментальном прохождении снизу на пароходике с осадкой около метра. Где-то выше середины было несколько присосов к дну, но не цепляли. Было лет 10 тому назад. Старица существенно короче основного русла.
+1
+1 / –0
Your comment
Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
Link