FleetPhoto
Паводок. Engine Rooms
(на борту судна)

Author: saniok_33           Date: January 8, 2019

Statistics

License: Copyright ©
Published 17.01.2019 04:38 MSK
Views — 1200
Detailed info


Паводок

Class:РТ-600
Design:1741А
Home Port:Samus  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:О-14003
Registry number:185390
Registry class:Р1,2(ЛЕД10)А
Built:17.09.1980
Builder:
Тюмень
Yard number:189
Current state:Registry data changed Operating
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:COOLPIX L810
Date and Time:30.11.1999 00:00
Exposure Time:1/30 sec
Aperture Value:3.1
ISO Speed:200
Focal Length:4 mm
Show all EXIF tags

Comments · 5

17.01.2019 06:34 MSK
Link
kholopov · Novosibirsk
Photos: 1
Что за бак прилеплен к котлу? Электротэнами отапливаем? Горючку экономим?
+1
+2 / –1
17.01.2019 11:41 MSK
Link
RAM1024 · Москва
Photos: 24
Ну, если пароход от берега запитан - зачем керосин жечь? Он сейчас больших денег стоит, и будет еще дороже. На многих пароходах сейчас даже простые бытовые бойлеры ставят.
+1
+1 / –0
17.01.2019 13:54 MSK
Link
Photos: 411
Цитата (kholopov, 17.01.2019):
> Что за бак прилеплен к котлу? Электротэнами отапливаем?

Да, электрокотёл. Очень удобно. В техучастке почти на всех судах стоят.
0
+0 / –0
17.01.2019 13:56 MSK
Link
Photos: 411
Цитата (kholopov, 17.01.2019):
> Горючку экономим?

Не в этом дело... Просто КОАВ любитель покомпосировать мозги...
+2
+2 / –0
17.01.2019 13:59 MSK
Link
Photos: 411
Цитата (RAM1024, 17.01.2019):
> Ну, если пароход от берега запитан - зачем керосин жечь?

Не обязательно на стоянке. На ходу же вспомогачи тоже работают. Да и для них тоже "полезно"- под нагрузкой работают.
+3
+3 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.