FleetPhoto
Трудовая
Волго-Балтийский канал, река Ковжа
Вологодская область

Author: Николай Югалов           Date: October 3, 2018

Statistics

License: Copyright ©
Published 02.01.2019 19:38 MSK
Views — 1188
Detailed info


Трудовая

Design:HB600
Home Port:Novorossiysk  
IMO:9838357
Registry:РМРС
Registry number:160055
Registry class:КМ Iсе1 R3-RSN AUT3 Hopper
Call sign:UDMM
MMSI:273410140
Keel laid:19.02.2016
Launched:22.09.2017
Built:02.04.2019
Builder:
Petrozavodsk
Yard number:201
Current state:Operating
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:DSC-HX400
Date and Time:03.10.2018 03:34
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:80
Exposure Bias:+0.3 EV
Focal Length:15.64 mm
Show all EXIF tags

Comments · 4

03.01.2019 08:42 MSK
Link
Photos: 5143
Интересно, кто придумал написать в описании проекта, что "судно является уникальным с точки зрения инноваций", потому что "установлены винторулевые колонки в кормовой части судна, главные двигатели которых располагаются на главной палубе в специальных контейнерах"? На шаландах этого проекта http://fleetphoto.ru/projects/2715/, например, подобное решение применили ещё в 1977 году...
+5
+5 / –0
03.01.2019 11:27 MSK
Link
Photos: 926
Цитата (A K, 03.01.2019):
> подобное решение применили ещё в 1977 году

Ну то у буржуев. А у нас инновация. )))
+1
+3 / –2
03.01.2019 14:00 MSK
Link
Photos: 874
Жаль про "изящные"обводы не упомянули.
–1
+1 / –2
04.01.2019 22:04 MSK
Link
tormentor · Moscow
Photos: 583
похоже за основу взяли шаланду проекта 400 http://fleetphoto.ru/photo/81994/?vid=8127
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.