FleetPhoto
Атаман Ермак
Река Северная Двина, Маймаксанский рукав
Архангельская область, Архангельск

Author: Eugene Iron · Arkhangelsk           Date: August 18, 2012

Statistics

License: Copyright ©
Published 15.10.2014 22:22 MSK
Views — 1559
Detailed info


Атаман Ермак

Class:ОТ-2000
Design:428
Home Port:Нарьян-Мар  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:П-02-360
Registry number:145157
Registry class:М-СП3,5(ЛЁД40)
Call sign:UGVM
MMSI:273441970
Built:1970
Builder:
Budapest
Yard number:1725
Current state:Registry data changed Operating
Renames:ОТ-2021 → 2000
Переоборудовано на класс плавания «М-СП» по проекту 428/2009/А.Ермак(М-СП)-90-01.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:NIKON D3100
Date and Time:18.08.2012 16:37
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:8
ISO Speed:100
Focal Length:135 mm
Show all EXIF tags

Comments · 4

16.10.2014 21:56 MSK
Link
No photos
Есть специалисты, которые обьяснят необходимость в таком тюнинге? Рога убрали, для чего налепили по главной галерее этих ржавеюших полосок? Кто напишет что это укрепления для моря слушать не буду..
0
+0 / –0
16.10.2014 21:59 MSK
Link
No photos
И что за позорный самопальный кран для аварийной шлюпки? Если собрался переоборудовать корабль, неужели нет денег на заводскую нормальную кран-балку?
0
+0 / –0
16.10.2014 22:02 MSK
Link
No photos
Дла какого эффектта переделали корму? Скорости точно не добавило, зачем тратить деньги на непонятные переделки, лучше бы на кран для лодки потратили..
0
+0 / –0
17.10.2014 07:15 MSK
Link
Photos: 32
обсуждали уже эту тему под какой то фотографией!
+1
+1 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.